Translate

יום שני, 24 במרץ 2014

שיווק באינטרנט בבאר שבע

על הכוח הטמון בשיווק באינטרנט

האינטרנט כיום הנו כלי שיווק בעל עוצמה אדירה מאוד, כיום נעשה שימוש באינטרנט על מנת להשיג מידע, לצפות בסרטונים, לשחק משחקים ועוד. שימוש אשר עושים מאות מילוני אנשים בכל יום. שיווק נכון בכלי שכזה יכול להוסיף לעסק שלכם פניות רבות של לקוחות חדשים ולגרום לעסק שלכם להכרה ולתדמית חיובית בכל מקום שתבחרו.

שיווק באינטרנט בבאר שבע

שיווק באינטרנט בבאר שבע יכול לפנות למספר כיונים, ראשית אנו נקבע מהו קהל היעד אליו אנו רוצים לפנות.
באמצעות האינטרנט אנו נוכל לפנות גם לקהל יעד מחוץ לישראל ולפנות לשוק האמריקאי או האירופי במידה והעסק שלכם מעוניין לספק להם שירותים.
בכל מקרה לאחר שבחרנו את קהל היעד, נציב מטרות לתהליך השיווק, לדוגמה אני רוצה להשיג כל חודש 15 לקוחות דרך האינטרנט.
רק לאחר שנקבע זאת ניתן להתחיל בתהליך השיווק.

אז איך מתבצע תהליך השיווק ? 

מודעות

נוכל לפרסם מודעות ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, בסרטונים ביוטיוב, במודעות בחיפוש בגוגל לפי ביטוים, ובאתרי אינטרנט. כך נצליח להגיע למספר רב של לקוחות.

לפי קהל היעד שלנו והמטרות שנציב נוכל לבחור איך נעדיף לשווק ובאיזה היקף.

קידום אתרים ברשת האינטרנט

נוכל לקדם את האתר שלנו באמצעות שירות של קידום אתרים אורגני על מנת שיופיע בתוצאות החיפוש הראשונות, שימוש בשירות שכזה בצורה נכונה יכול להיות יעיל מאוד ובוא נסביר לכם איך.
דוגמה איך ניתן לקדם את האתר -
ניקח חנות למשחקי קופסה ופאזלים. אפשר להקים לה חנות וירטואלית לרכישה דרך האינטרנט, ולאחר מכן לקדם אותה בביטוים כמו מתנות לילדים, מתנות יצירתיות, פאזל קשה, משחקי חשיבה לילדים וביטוים נוספים דומים, כך שהאתר יוצב בתוצאות הראשונות בביטוים אלו וגולשים רבים אשר מחפשים לקנות מתנה או משהו דומה יביעו עניין ברכישת המשחקים שמציעה החנות, וירכשו אותם, כך החנות תצליח להשיג לקוחות חדשים רבים אשר יכניסו כסף נוסף לעסק. 

לסיכום ניתן לומר שכיום האינטרנט הוא כלי השיווק חזק מאוד ופרסום נכון ויעיל בו יכול למנף את העסק שלכם ולהוסיף לו לקוחות רבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה